Parne lokomotive

Sve o lokomotivama na ŽS kao i sa drugih uprava.

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 03 Maj 2019 23:52

LBV parna lokomotiva (lokomotiva bez vatre).
Akomulatorske lokomotive najčešće korišćene u hemijskim industrijama i rafinerijama gde postoji velika opasnost od eksplozivnih gasova i para. Lokomotiva sa jednim punjenjem pređe oko 15km.
Postoji par sačuvanih LBV lokomotiva na prostoru bivše Jugoslavije. Jedna kao eksponat u Ljubljani.
Ova se nalazi u krugu Trayal korporacije u Kruševcu.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 03 Maj 2019 23:53

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 03 Maj 2019 23:54

Slika

Slika
foto: Ivan Rodić
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 22 Jan 2020 00:51

Parna lokomotiva JŽ-ЈЖ 61-016.
Stara numeracija: SHS 2016
Proizvođač: Henschel, Kassel, Germany.
Tip: Ct.
Godina proizvodnje: 1922.
Broj parnih cilindara: 2
Radila je kao manevarka u stanici Kraljevo kao i u Fabrici vagona u Kraljevu.
Lokacija: Eksponat u krugu Fabrike vagona Kraljevo.

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 22 Jan 2020 00:53

.
Slika

Slika

Slika

Slika
foto: Ivan Rodić
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Re: Parne lokomotive

Postod Ivan_Vozoljubitelj » 22 Jan 2020 00:57

Parna lokomotiva JŽ-ЈЖ 83-017.
Stara numeracija: SHS 1317
Proizvođač: MÁVAG Budimpešta.
Tip: D1.
Godina proizvodnje: 1929.
Dužina 13,7/9,04m, sa zasebnim tenderom
345 KS
Maksimalna brzina 35 km/h
Prečnik točkova: 900/650mm
Zapremina tendera 7m3 vode, 3t uglja, težina u službi 52,07t
Raspored osovina 0-4-1
Broj parnih cilindara: 2
Vozila je na teritoriji Hrvatske.
Poslednju vožnju imala je kao lokomotiva putničkog voza na relaciji Split-Sinj 1962. godine. Posle toga odlazi u Višegrad gde se koristi na demontaži pruga uzanih železnica.
Dugo je propadala (duže od 25 godina) u Višegradu na jednom sporednom koloseku, sada eksponat ispred železničke stanice u Čačku.
foto: Ivan Rodić

Slika

Slika

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Ivan_Vozoljubitelj
Moderatori
 
Postovi: 241
Pridružio se: 12 Feb 2013 23:08

Prethodni

Povratak na Lokomotive

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju

cron