SŽ 363

SŽ 363

Postod cokla » 05 Feb 2009 22:37

icon-railwayoperator-slovenia.png
icon-railwayoperator-slovenia.png (5.97 KiB) Pogledano 3760 puta


Serija: SŽ-363
Slika

Proizvajalec/Država: Alstom - Francija

Leto: 1975 - 1977

Razporeditev osi: C' C'

Vgrajena moč: 2970 kW

Napetost: 3000 V

Max hitrost: 75/125 km/h

Masa: 115 t

Dolžina: 20100 mm

Širina: 3058 mm

Višina: 4239 mm

Premer koles: 1100 mm

Budnik: DA

ASN: DA

RDZ: DA

Zasedba: Enojna

Namen: Potniški in težji tovorni vlaki
SlikaPozdrav iz Slovenije
Korisnikov avatar
cokla
Moderatori
 
Postovi: 297
Pridružio se: 04 Feb 2009 22:53

Re: SŽ 363

Postod damir661 » 03 Mar 2009 01:12

Kako to da je ova lokomotiva ima raspored osovina C'C, sto bas i nije upecatljivo sa elektricne lokomotive, vec za dizel-hidraulicne? :roll: :?
Korisnikov avatar
damir661
Moderatori
 
Postovi: 1124
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:29
Lokacija: BEOGRAD

Re: SŽ 363

Postod hadzibane » 03 Mar 2009 01:23

Zato što lokomotiva ima MONOMOTORNO obrtno postolje kao i većina Francuskih električnih lokomotiva.Tek zadnjih godina SBCF je počeo da primenjuje C'o-C'o formulu.
Tito,Marks i Engels - Emerson,Lake & Palmer

Čika Jova deci...A Čika Nemanja DVA deci...
Korisnikov avatar
hadzibane
 
Postovi: 1067
Pridružio se: 04 Feb 2009 21:59
Lokacija: Sombor

Re: SŽ 363

Postod damir661 » 03 Mar 2009 01:37

Jasno mi je da su spregnute osovine, ali me interesuje razlog za ovakvo resenje, moguce da je razmaka osovina,s obzirom na velicinu postolja, tj da nisu mogli smestiti po tri elektrovucna motora unutra.
Korisnikov avatar
damir661
Moderatori
 
Postovi: 1124
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:29
Lokacija: BEOGRAD

Re: SŽ 363

Postod Boris712 » 03 Mar 2009 17:41

To je zbog manjeg trosenja bandaza i sine kao i za dva stepena prenosa. Lokomotive imaju neku vrstu menjaca
jedan reduktor je za teretne vozove a drugi za brze. Ja mislim da 363 ima za 75 km/h i 120 km/h ali nisam 100%
siguran. Elektromotor stoji vertikalno, izmedju istog i obrtnog postolja nalaze se ta dva reduktora a dalje
snaga se prenosi potem zupcanika i kardanskih osovina.
Boris712 - Moderator
MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora
Korisnikov avatar
Boris712
Moderatori
 
Postovi: 521
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:30
Lokacija: Sombor Vojvodina

Re: SŽ 363

Postod cokla » 29 Okt 2010 09:36

Danas se ponovo rodila prva Brižitka koja je došla u Sloveniju prije 35 godina....

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika




SlikaPozdrav iz Slovenije
Korisnikov avatar
cokla
Moderatori
 
Postovi: 297
Pridružio se: 04 Feb 2009 22:53

Re: SŽ 363

Postod Stajs » 29 Okt 2010 10:00

Izgleda prelepo.Gde je remontovana ????
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5168
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: SŽ 363

Postod cokla » 29 Okt 2010 14:18

Stajs je napisao:Gde je remontovana ????


Kod nas...u Centralnim delavnicama Moste.
SlikaPozdrav iz Slovenije
Korisnikov avatar
cokla
Moderatori
 
Postovi: 297
Pridružio se: 04 Feb 2009 22:53

Re: SŽ 363

Postod stjepan » 23 Nov 2010 22:56

363-009

Slika
stjepan
 
Postovi: 161
Pridružio se: 13 Jul 2009 21:52
Lokacija: Slovenija

Re: SŽ 363

Postod stjepan » 26 Nov 2010 11:12

Juče sunce,danas snijeg

Slika

Slika
stjepan
 
Postovi: 161
Pridružio se: 13 Jul 2009 21:52
Lokacija: Slovenija


Povratak na Slovenske Železnice SŽ

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron