Hrvatske Željeznice HŽ

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 21 Dec 2009 13:23

Jos slika iz Zagreba ...
Slika
Slika
Slika

www.24sata.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 21 Dec 2009 19:34

Putnici krvavi silazili iz voza i pozivali pomoc ...

Slika
OTKAZALE KOČNICE? U zračnom sistemu nije bilo dovoljno alkohola, pa su vjerojatno otkazale kočnice zbog hladnoće, kazao je Nenad Mrgan
Slika
- Ne rade kočnice! Maknite se u stranu! - iz svega glasa panično je vikao kroz prozor strojovođa vlaka Boris Cavrić putnicima i željezničarima na zagrebačkom Glavnom kolodvoru. U 5.30 sati vlak na putu iz Siska za Zagreb bez kočenja udario je u betonski odbojnik. Ljudi u vlaku su popadali. Prolomili su se krici i jauk. Mnogi su zazivali upomoć. Kočnice umalo kobnog vlaka radile su na svih 11 postaja prije zagrebačkoga Glavnog kolodvora.

PUTNICI: VLAK JE BIO PRENATRPAN

Mina Kovačić (39) je putovala vlakom u ponedjeljak ujutro na posao, odnosno u pekarnicu Pan-pek na Glavnom Kolodvoru. Kaže da se sve dogodilo u sekundi.
- Čula sam tupi udarac. Pokosilo me i bespomoćno sam klizila hodnikom. Među prvima sam izašla iz vlaka. Ljudi su izlazili krvavi van i vikali da netko pozove Hitnu - kaže Mina. Dodaje da je ozlijedila ruku, ali nije zatražila pomoć liječnika. Ruka ju sad sve više boli te će poslije posla otići doktoru.
Putnici su se požalili i da je vlak bio pretrpan.
- U 35 godina koliko se vozim svakodnevno vlakom ovakvo što nisam doživjela. Već u Turopolju vlak je bio krcat. Do Zagreba smo sjedili jedni drugima u krilima i svejedno smo se smrzavali. Na savskom mostu čuli smo kako strojovođa viče da ne rade kočnice. Vrijeme do zaustavljanja bila je prava mora. Nakon snažnog udarca svi smo popadali, stolice su se isprevrtale i samo su se čuli jezoviti jauci i pozivi u pomoć - rekla je vidno potresena Jadranka Berković (50) iz Turopolja. Dodala je da je nakon udarca prvo pomislila na svoju trudnu kćer koja treba roditi za mjesec dana. Potom se prepipala da li je što slomila i jedva izvukla nogu ispod zaglavljene sjedalice. Svaka kost ju je boljela.
- Ugledala sam krvave suputnike i došla mi je muka. Od straha i panike sam pobjegla s mjesta nesreće pa me policija nije ni stigla legitimirati. Na poslu sam osjetila strašnu bol u nozi te me kolega prevezao do Traumatološke bolnice - rekla je sa suzama u očima Jadranka. Putnik iz vlaka je ispričao kako su osjetili da vlak proklizava, a onda čuli jak udarac. Dodao je da su svi putnici popadali na pod i nastala je panika. Vidio je i dvije žene koje su slomile noge te muškarca koji je ležao razbijene glave.
Milan Bandić je došao u Traumatološku bolnicu, no stradali putnici nisu ga dočekali s oduševljenjem.
- Pitali smo zašto je došao i rekli mu da, ako ne može pomoći da se riješi sigurnija vožnja do Zagreba, nije trebao ni doći - rekao je jedan od stradalih.
NIJE BILO ALKOHOLA U KOČNICAMA?
Nenad Mrgan, predsjednik sindikata strojovođa kaže kako najvjerojatnije u zračnom sistemu pomoću kojega vlak koči nije bilo dovoljno alkohola koji sprečava smrzavanje. Naglasio je da strojovođa nije bio pijan te da je napravio sve što je mogao. Objasnio je i da se vlak koji je u ponedjeljak ujutro trebao iz Sisak krenuti u Zagreb pokvario. Zato je vozio vlak koji je iz 1984. godine. Direktor putničkog prijevoza u HŽ-u, Marijan Klarić, kaže da se nesreće događaju jer se ne ulaže dovoljno u vozila. Naglasio je i da će podnijeti ostavku ako se utvrdi da je na bilo koji način odgovoran za nesreću.

PUTNICI MOGU TRAŽITI ODŠTETU

HŽ će na svojim internetskim stranicama objaviti detalje o svojoj polici osiguranja temeljem koje će svi ozlijeđeni putnici moći zatražiti odštetu.

www.24sata.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 23 Dec 2009 01:07

Kocnice platili 1,5 milijuna kuna vise,sigurnost upitna

HŽ je kočione umetke nabavio od Đuro Đaković Tradea. Ponuda je bila 30 % viša od tvrtke Euros. No nitko ne zna jesu li te kočnice bolje i sigurnije !!!!!!

Slika
( fotografija preuzeta sa http://www.zeljeznice.net - autor : M-1142 )
Kočione umetke, koji se u posljednje vrijeme spominju kao jedan od mogućih uzroka željezničkih nesreća, HŽ nabavlja od Đuro Đaković Tradea, tvrtke u privatnom vlasništvu s temeljnim kapitalom od samo 470.000 kuna.
S njom posluje tvrtka-kćer HŽ Holdinga, HŽ Cargo. U vrijeme dok je direktor Carga bio Zoran Popovac, koji je sada predsjednik uprave HŽ Holdinga, interna je revizija utvrdila nepravilnosti pri nabavi kočionih umetaka. U dostupnoj nam dokumentaciji piše kako je Cargo samo 2008. godine naručio 105.000 komada kočionih umetaka po cijeni koja je bila za 30 posto veća od one potpisane u ugovoru. Iz HŽ Holdinga su nam službeno pojasnili da Popovac time nije oštetio tvrtku, unatoč tome što je kupovao umetke po višoj cijeni. Kažu da je Đuro Đaković Trade morao povisiti cijenu zbog stanja na tržištu. No nigdje nisu pojasnili je li s povećanjem cijene HŽ dobio i kvalitetnije kočnice. Tvrde i kako Đuro Đaković Trade nije imao povlašten tretman pri odabiru na natječaju, unatoč tome što je druga tvrtka, Euros, istu robu - kočione umetke - nudila za gotovo 1,5 milijuna kuna jeftinije.
Ponuda Đure Đakovića bila je 9,345.000 kuna, dok je Euros 'tražio’ 7,879.200 kuna. Na kraju je HŽ Cargo osim 9,3 milijuna kuna platio i dodatnih 30 posto jer su im robu isporučili prije novog ugovora s novom, višom cijenom.- Kad je gospodin Zoran Popovac dobio nalaz interne revizije,donio je niz odluka kako bi utvrdili činjenice kako je izdavana roba prije nego li je ugovor bio zaključen. U međuvremenu je u tvrtkama HŽ Holdinga bila i Državna revizija, a razloga za odgovornost gospodina Popovca nema - objasnila nam je Vlatka Škorić, šefica korporativnih komunikacija Hrvatskih željeznica.
PRIBRANI STROJOVOĐA JOŠ JE U ŠOKU
Dopredsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske Dalibor Petrović rekao je kako je Boris Cavrić (45), strojovođa vlaka koji je bez kočenja udario u betonski odbojnik, još u šoku. Treba mu, kaže Petrović, još nekoliko dana da dođe k sebi. Cavrić je, kad je primijetio da su kočnice otkazale i da bi putnici mogli nastradati, počeo vikati kroz prozor lokomotive: “Ne rade kočnice! Maknite se...”. Teško ozlijeđenog putnika J. B. (51) su operirali prekjučer u KB-u Sestara milosrdnica. Kako doznajemo, stanje mu je stabilno !!!!!


http://www.24sata.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 24 Dec 2009 19:12

Sustav hž-a nagrizaju državna nebriga i manjkava ulaganja .
SPOREDNI KOLOSJEK : Pruge od Franje Josipa, a lokomotive od Tita !



Slika


Nezavidno stanje na hrvatskim prugama izišlo je na vidjelo nakon nekoliko teških nesreća u samo četiri mjeseca, ali “izvanrednih događaja”, kako se nezgode nazivaju u HŽ-ovu žargonu, bilo je znatno više, no nisu svi dospjeli u javnost.

Odgovornost za žrtve i ozljede u vlakovima, za iskliznuća, te zatajenja kočionih i pogonskih sustava, snose svi - od vrha do dna hijerarhije državnih službi i samih Hrvatskih željeznica, toga glomaznog sustava koji s oko 13 tisuća zaposlenih skrbi o svakodnevnom odvijanju putničkog i teretnog prometa.
Tračnice vape za obnovom

Međutim, velike brojke ne idu u korist HŽ-a jer, kako ističu u Sindikatu hrvatskih željezničara, krajnje je vrijeme da se počne s temeljitom obnovom pruga, jer smatraju da se zaostatak u obavljanju remonta popeo na 1500 kilometara pruga, što čini gotovo 60 posto ukupne prometne mreže u našoj zemlji.

Umjesto da HŽ Infrastruktura godišnje remontira oko 45 kilometara pruga, upozoravaju sindikalci, obnavlja se tek od pet do 10 kilometara zbog manjka državnih ulaganja i neracionalnog trošenja postojećeg novca. A činjenice su, na žalost, neoborive.

Naime, većina hrvatskih pruga projektirana je i izgrađena još za vrijeme Austro-Ugarske i Kraljevine SHS, a posljednji kilometri “novih” tračnica postavljeni su krajem 60-ih na pruzi Knin - Zadar.

Bez obzira na zahvate, za koje se izdvajaju stotine milijuna kuna, svake se godine smanjuje brzina i osovinsko opterećenje na prugama, pa je tako prosječna dopuštena brzina putničkih vlakova na (obnovljenoj) Ličkoj pruzi između 70 i 80 kilometara na sat, a na već spomenutoj dionici do Zadra samo 50 kilometara na sat.

Pri tome treba znati da se u remont pruge Split - Knin - Oštarije tijekom proteklih šest godina uložilo najmanje dvije milijarde kuna, ali trajanje putovanja nagibnog vlaka između Splita i Zagreba još uvijek nije dosegnulo magičnu granicu od pet sati.

Priča za sebe su lokomotive koje su, prema priznanju Zorana Popovca, predsjednika Uprave HŽ Holdinga, prosječno stare između 35 i 40 godina. U poraznu sliku vučnih vozila nije se teško uvjeriti, jer prema službenim podacima s internetskih stranica HŽ-a, “najmlađe” lokomotive izišle su iz tvornice prije gotovo 30 godina.

Koliko god se čelnici HŽ-a zaklinjali u sigurnost željezničkog sustava, nije teško zaključiti kako je za normalno odvijanje prometa potrebno nabaviti najmanje 30 novih lokomotiva vrijednih oko 135 milijuna eura, ali i stotinjak vagona. S obzirom na stanje u državnoj blagajni, upitno je kada će Vlada odobriti jamstva za kredite.

Vozanje vlakom

Nakon nesreće na zagrebačkom Glavnom kolodvoru, žalosno je u medijima bilo gledati čelne ljude HŽ-ova Putničkog prijevoza i Infrastrukture kako jedan drugome prebacuju lopticu odgovornosti.

Taj detalj samo je dio apsurdne priče u kojoj je, s namjerom poboljšanja efikasnosti rada HŽ-a, taj div podijeljen na Holding i četiri tvrtke kćeri, pa svakodnevna praksa govori da putnici kupuju karte na šalterima HŽ-ova Putničkog prijevoza, voze se na prugama Infrastrukture, vlak im vuče lokomotiva Vuče vlakova, a o mogućem teretu skrbi HŽ Cargo.


Brojke

2 - milijarde kuna uložene su u obnovu Ličke pruge od 2003. godine, ali nagibni vlakovi još ne voze kraće od pet sati od Splita do Zagreba

50 - kilometara na sat iznosi ograničenje brzine na pruzi Knin - Zadar


http://www.slobodnadalmacija.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 24 Dec 2009 19:28

PROJEKT KOJI BI MOGAO DONIJETI FINANCIJSKI SPAS POSRNULOM hž-u
TRAČNICE UZ MORE Jadranska željeznica - izlet vlakom s Rive do Straduna


Slika

I dok Hrvatske željeznice prolaze kroz do sada najveću krizu, a zbog učestalih željezničkih nesreća u kojima, nažalost, sve više ima i ljudskih žrtava, u zraku visi i ostavka ministra prometa Božidara Kalmete, sve češće se spominje planirana izgradnja posebne željezničke pruge.

Jadranska željeznica povezivala bi obalne gradove Rijeku, Zadar, Šibenik, Split i Dubrovnik, a jednim svojim dijelom prolazila bi i područjem općine Šestanovac.

Prema informacijama dobivenim iz Korporativne komunikacije HŽ-Holdinga, još koncem 1999. godine Odbor za pomorstvo, promet i veze Zastupničkog doma Hrvatskog sabora prihvatio je prijedlog strategije prometnog razvitka RH te ga uputio Saboru na usvajanje. Radi se o prvom dugoročnom razvojnom dokumentu prometnog sustava u kojem značajno mjesto zauzima i jadranska pruga.

Pet postaja

Ta priobalna željeznica, čiji je prijedlog trase izrađen prema studiji rješenja iz 1996. godine kao temelj prostornoplanske dokumentacije RH, ušla je i u županijski prostorni plan, a usvojili su ga i ostali gradovi i općine čijim područjem prolazi.

Njezina gradnja išla bi paralelno s autocestom maksimalne udaljenosti do 100 metara. Količina prometa i troškovi gradnje uvjetovali bi različitost pristupa pojedinim dionicama, pa se dionica od Rijeke do Zadra predviđa kao dvokolosiječna, a od Zadra do Dubrovnika, odnosno do državne granice, kao jednokolosiječna.

Kako je i predviđeno županijskim prostornim planom, najteže će biti na području naše županije, dakako u smislu izvođenja građevinskih radova, a posebno se to odnosi na dio od Splita preko Omiša do Kostanja, gdje je predviđena gradnja nekoliko tunela i mostova. Na toj dionici nalazila bi se četiri kolodvora - Split, Kostanje, Raščane i Zapadna Plina, te pet postaja - Dugi Rat, Omiš, Žeževica, Zagvozd i Ravča.


Dakako, postaja u Omišu je predviđena kao tunelska, a veza kolodvora s gradom ostvarila bi se gradnjom pješačkog tunela dugog 400 metara od zaselka Baučića, odakle postoji cestovna veza do grada.

Prema projektu, pruga je položena Zabiokovskom kotlinom, a spoj s postojećim kolodvorom u Pločama izvest će se posebnom prugom u dužini os šest kilometara.

Izgradnja jadranske pruge omogućila bi kvalitetnu vezu srednjodalmatinskih luka sa zaleđem, a time i veći razvoj istih luka i specijalizaciju u pružanju usluga.

Ovom željeznicom predviđa se uglavnom prijevoz putnika kvalitetnim vlakovima EC i IC klase u putničkom prometu, te kvalitetnih vrsta robe brzim i laganim vlakovima mase 700 tona, maksimalne brzine 120-140 km/h u teretnom prometu.

Rokovi izgradnje nepoznati

Hrvatske željeznice su, u skladu s razvojnom politikom koja se temelji na međusobnom prometnom povezivanju hrvatskih regija, planirale gradnju longitudinalne jadranske željezničke pruge - tvrdi Ivana Čubelić iz HŽ-Holdinga.

S obzirom na nove tehničke parametre koje zahtijevaju pruge visoke učinkovitosti, planirana trasa mora se mijenjati, a samim time i početak nekakvih radova, teško je planirati.
Šest tunela na trasi

Od većih objekata na dionici su tuneli “Vučevica” (3400 m), “Mošnica” (4400 m), “Sridnja gora” (4900 m), “Biokovo” (11.650 m), “Planikovača” (3550 m), “Plavač” (3300 m).

Potrebno je istaknuti mostove preko rijeke dužine 300 i 700 metara, gdje je razina mostova 140 metara iznad rijeke Cetine.



www.slobodnadalmacija.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod Stajs » 01 Feb 2010 19:32

ZAGREB - Dok ministar prometa i predsjednik Nadzornog odbora HŽ-a Božidar Kalmeta od Uprave HŽ Holdinga traži žurno okončanje svih istraga težih izvanrednih događaja, unutar Uprave HŽ-a traju žestoki sukobi oko Rudina.

Slika

Dodatno ispitivanje

Situaciju je dodatno zaoštrio Sindikat strojovođa koji je optužio predsjednika Uprave HŽ-a Zorana Popovca da direktno usmjerava dio Povjerenstva HŽ-a, koje ispituje uzroke nesreće, kako bi se krivcem proglasilo što više osoba i dijelom strojovođu nagibnog vlaka. Cilj je, tvrde u sindikatu, da se što više skine krivnja s Ivana Medaka, koji je nabavio retardant kojim je pošpricana pruga, što je, prema provedenoj policijskoj istrazi, prouzročilo iskakanje vlaka. Predsjednik sindikata Nenad Mrgan i član sindikata Duško Novokavić još su u rujnu prošle godine kao članovi Povjerenstva objavili svoje izdvojeno mišljenje kako je strojovođa poduzeo sve što je mogao te da on nije kriv za nesreću. Smatraju da nema potrebe da Povjerenstvo vještači ostatke vlaka nakon što su to učinili policija i istražni sudac te da ispita strojovođu, već da se uzme njegov iskaz dan policiji.

Za neuspjeh Povjerenstvo krivi upravo sindikalne lidere koji pod svaku cijenu žele zaštititi strojovođu. Ti izvori tvrde kako predsjednik sindikata strojovođa Nenad Mrgan ne dopušta Povjerenstvu ispitivanje strojovođe iz Rudina, a policija, koja po njima nije dovoljno kvalificirana, ispitivala ga je tek 15 minuta. Strojovođa, tvrde, nikad nije upitan zašto je vozio većom brzinom od dopuštene kroz Labin Dalmatinski? Zašto nije prisilno uključio magnetsku kočnicu, je li uporabio pijesak za poboljšanje adhezije u kočenju. Također se tvrdi kako vještačenje koje je obavio istražni sudac na tračnicama namazanim retardantom nije vjerodostojno jer je obavljeno manevarskom lokomotivom, a ne s nagibnim vlakom.
Google oglasi



Zapovjedna odgovornost

Mrgana se optužuje da svojim javnim nastupima radi pritisak na rad Povjerenstva te da mu nije interes zaštita strojovođe, već Olivera Krivića, predsjednika Uprave HŽ vuče vlakova preko kojeg Mrgan upravlja vučom te kontrolira milijardu kuna godišnje koje prolaze tvrtkom. Kad bi se pak utvrdila odgovornost strojovođe po “zapovjednoj odgovornosti”, odmah bi trebao biti smijenjen Krivić, nakon čega bi pao i Mrgan.

Najnoviji rezultat pritiska sindikata, tvrde upućeni, je i zaključak Povjerenstva o istrazi nesreće putničkog vlaka iz Siska 21. prosinca 2009. na IV. peronu zagrebačkog Glavnog kolodvora. Prema nalazu Povjerenstva dostavljenog policiji, uzrok je otkazivanje automatske i direktne zračne kočnice na lokomotivi i vagonu.
Površna istraga[/b]

Povjerenstvo je za sve optužilo proizvođača lokomotive TŽV Gredelj, koje je moralo osigurati pogonsku ispravnost i besprijekorno djelovanje kočnica te službu Održavanja vučnih vozila. Dan prije nesreće lokomotiva vlaka bila je na popravku zbog kvara na kočnicama na postolju od 21 do 22.30 sati. Tvrdi se da se za to vrijeme kvar nije mogao otkloniti, a pisalo je da je lokomotiva ispravna puštena u promet. Upućeni tvrde kako Povjerenstvo nikad nije ispitalo strojovođu niti pregledača vlaka koji je obavio probu kočnica prije polaska vlaka iz Siska.


HŽ bi mogao isplatiti 30 milijuna kn odštete

Zasad još nema preciznih podataka o tome koliku bi odštetu obiteljima smrtno stradalih i ozlijeđenima u nesreći HŽ mogao platiti. Prema nekim grubim procjenama, HŽ Putnički prijevoz mogao bi isplatiti između 20 i 30 milijuna kuna.



http://www.jutarnji.hr
Slika
Korisnikov avatar
Stajs
 
Postovi: 5181
Pridružio se: 04 Feb 2009 19:16
Lokacija: Rio de Zivkovo

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod milanj » 08 Feb 2010 19:31

Imam jedno kratko pitanje. :D
Na kojoj relaciji bi trebao da saobraća neki brzi voz recimo između Beograda i Rijeke ili Splita ali da ne staje i ne prolazi kroz Zagrebački glavni kolodvor?
Dali bi to bilo moguće preko Siska, Velike Gorice i Hrv. Leskovca?

Hvala vam na odgovoru! :)
Pozdrav, Milan!
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
Korisnikov avatar
milanj
Moderatori
 
Postovi: 1612
Pridružio se: 04 Feb 2009 20:23
Lokacija: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija - SFRJ

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod hadzibane » 09 Feb 2010 16:29

A zašto ne bi stajao u Zagrebu?Čemu je onda svrha tog voza?
Ne razumem šta si hteo sa ovim pitati...Šta ti znači voz od BG do Rijeke,ako ne staje u Zagrebu?
Nema veze kojom prugom išao;da li je to via Novska/Dugo Selo ili via Sisak.Na ulazu u Zagreb iz pravca Vinkovaca imaš trijanglu koja direktno usmerava vozove ka Karlovcu/Rijeci/Splitu.No,ne vidim razlog zašto takav voz ne bi ulazio u Zagreb :ou: :roll:
Tito,Marks i Engels - Emerson,Lake & Palmer

Čika Jova deci...A Čika Nemanja DVA deci...
Korisnikov avatar
hadzibane
 
Postovi: 1067
Pridružio se: 04 Feb 2009 21:59
Lokacija: Sombor

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod ZlayoZg » 13 Mar 2010 16:16

15-minutni prosvjed na HŽ-u 15.03.2010

U ponedjeljak,15.03.2010. četiri sindikata HŽ-a Sindikat željezničara Hrvatske,Sindikat tehničkog pregleda vagona i vlakova HŽ-a,Sindikat prometnika vlakova Hrvatske i Sindikat strojovođa Hrvatske organizirat će prosvjed koji će rezultirati zaustavljanjem svih vlakova na prugama HŽ-a u periodu od 10:55 do 11:10 sati.
Razlozi su:
1.Neodgodiva potreba rješavanja problema neulaganja u željezničku infrastrukturu
2.Katastrofalno loš vozni red koji je doveo do smanjenja broja putnika
3.Prijedlog ukidanja vlakova,odnosno obustave prometa na pojedinim prugama zbog smanjenja broja putnika
4.Neulaganje u vozne i vučne kapacitete (veliki broj izvanrednih događaja)

Članak na http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/ ... inuta.html
Korisnikov avatar
ZlayoZg
Moderatori
 
Postovi: 604
Pridružio se: 03 Maj 2009 12:58
Lokacija: Zagreb,Hrvatska

Re: Hrvatske Željeznice HŽ

Postod milanj » 14 Mar 2010 00:16

ZlayoZg je napisao:15-minutni prosvjed na HŽ-u 15.03.2010

U ponedjeljak,15.03.2010. četiri sindikata HŽ-a Sindikat željezničara Hrvatske,Sindikat tehničkog pregleda vagona i vlakova HŽ-a,Sindikat prometnika vlakova Hrvatske i Sindikat strojovođa Hrvatske organizirat će prosvjed koji će rezultirati zaustavljanjem svih vlakova na prugama HŽ-a u periodu od 10:55 do 11:10 sati.
Razlozi su:
1.Neodgodiva potreba rješavanja problema neulaganja u željezničku infrastrukturu
2.Katastrofalno loš vozni red koji je doveo do smanjenja broja putnika
3.Prijedlog ukidanja vlakova,odnosno obustave prometa na pojedinim prugama zbog smanjenja broja putnika
4.Neulaganje u vozne i vučne kapacitete (veliki broj izvanrednih događaja)

Članak na http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/ ... inuta.html


PAMETNO!!!
Podržavam vas 100%!!!
I PITAM SE KADA ĆE ŽELEZNIČARIMA U SRBIJI UČI IZ DUPETA U GLAVU DA NE VREDI VIŠE ČUTATI I DA JE VREME ZA GENERALNI ŠTRAJK!!!

Pozdrav, Milan!
OČI SU JOJ MORE JADRANSKO, KOSE SU JOJ KLASIJE PANONSKO, SESTRA JOJ JE DUŠA SLOVENSKA, ONA JE JUGOSLOVENKA!!!
Korisnikov avatar
milanj
Moderatori
 
Postovi: 1612
Pridružio se: 04 Feb 2009 20:23
Lokacija: Zell am See, Austrija i Kuršumlija, Srbija - SFRJ

PrethodniSledeća

Povratak na Hrvatske železnice

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron