Završili su školu,al' za njih posla u struci nema...

Sve ono što nije obuhvaćeno u gore navedenim temama a smatrate da je važno

Re: Završili su školu,al' za njih posla u struci nema...

Postod duki » 08 Maj 2010 23:40

problem zaposljavanja mladih za zanimanje m- vodje u ovom trenutku izuzetno je aktuelan . Na zalost o odredjenim krugovima , mislim na poslovodstvo JP Zeleznica Srbije razumevanja za prijem mladih ljudi nema jer se u ovom trenutku svi pozivaju na trenutan broj masinovodja u odnosu na broj ispravnih vucnih vozila . Medjutim NSM Srbije je u ra\zgovorima kako sa Generalnim direktorom tako i sa ostalim clanonovima naj uzeg rukovodstva izneo niz argumenta kojima opravdava neophodnost raspisivanja konkursa za prijem kandidata za zanimanje m - vodje . Od sadasnjeg brojke od oko 1650 m-vodja , m-vodja na manervi i pomocnika oko 600 ima od 30 do 40 godina radnog staza a da pri tome ne racunamo procenat onih koji ce u medjuvremenu izgubiti grupu . Uveravajuci gen direktora da je potreban period za stvaranje odnosno obuku mladog masinovodje za samostalnu voznju naj manje tri godine a uzimajuci najavljenu dinamiku nabavke novih voznih sredstava zahtevali smo da se nastyavi sa trendom prijema novih kandidata . Na zalost politika prijema predvidjena za ovu godinu je uslov da 500 zaposlenih napusti zeleznicu da bi moglo da se primi 150 pripravnika za ceo sistem . Ova melogicnost jos jednom je pokazala da sadasnje rukovodstvo na vodi politiku obnavljanja zeleznickih kadravo prema realnim potrebama vec da se sve svodi na politicke diktate iz vrha vlasti i da se prijemi vrse prema stranackoj pripadnosti . Zbog ovakvog nacina razmisljanja i odnosa prema zeleznici dosli smo u situaciju da je konkterno Beogradska vuca spala na 201 sistematizovanog masinovodju . Prema nekim pokazateljima za potrebe Beovoza bice neophodno oko 120 ljudi i ako uz to racunamo dnevni rastur u iznosu od 20% , oko 15 m-vodja koji dezuraju kao nadzornici i dispeceri i 18 ljudi za potrebe dizel vuce , OJ za vucu vozova Beograd nece imati osoblje za brzu i teretnu vucu . Medjutim ni ove cinjenice nisu bile dovo;jne da se politika prijema m-vodja izmeni pa se stice utisak da se ona svesno sprovodi kako bi Zeleznice Srbije u budicoj trzisnoj utakmici sa privatnim operaterima ostale bez naj osnovnijeg ljudstva a sam tim bile nesposobne da izvrse ugovorene obaveze tj prevlacenje bruta .
duki
 
Postovi: 47
Pridružio se: 23 Apr 2010 16:45

Prethodni

Povratak na Razno

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron