Stranica 5 od 6

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 28 Sep 2013 23:32
od SZ311
Slika
Slika
Slika
Slika


Teslićki Ćiro i njegov zaboravljeni brat

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 15 Dec 2013 00:12
od Dušan Leskovac
Slika

01-121 Crveni Krst

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 15 Dec 2013 00:12
od Dušan Leskovac
Slika

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 10 Jan 2019 00:18
od Ivan_Vozoljubitelj
JDŽ 33-338 sa tenderom 33-214

Stara numeracija: DRB 52 6196, SŽD TE-6196
Godina proizvodnje: 1943.
Proizvodjač: Schwarztkopff
Tip:1-E-0
Karakteristike:
-Broj cilindara: 2
-Precnik vezanih tockova : 1,40m
-Precnik slobodnih tockova: 0,85m
-Duzina lokomotive: 13,60m
-Duzina lokomotive sa tenderom,preko odbojnika: 22,975m
-Masa lokomotive:
-Masau u sluzbi: 144,5t
-Sadrzaj tendera:Uglja 8t, Vode: 30 m3
-Radni pritisak pare: 16 bara(kg/cm)
-Snaga: e=0,8;625kW(850 ks) e=1,0; 770kW(1050 KS)
-Maksimalna brzina: 80km/h
Parna lokomotiva JDŽ 33-338 jedno vreme je radila u Niškom železničkom čvoru.
Sada se nalazi na stanici u Zrenjaninu.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
foto: Ivan Rodić

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 27 Jan 2019 23:41
od Ivan_Vozoljubitelj
Parna lokomotiva: JŽ 51-037

Stara numeracija: MAV 375.524
Godina proizvodnje: 1915.
Proizvođač: MAV, Budimpešta
Tip:1´C1´t
-raspored osovina 1-C-1
-najveća brzina: 60Km/h
-snaga 470 kS
-masa lokomotive u službi: 53,4 t
Ove lokomotive su nastale kao nadogradna serije 50. Krstarile su ovim prostorima pod SHS i JDŽ numeracijama.
51-037 vukla je i teretne i putnicke vozove, teretne prvenstveno na prugama sa malim osovinskim pritiskom (Zrenjanin-Secanj-Vrsac, Secanj-Kovacica).
1988. završila je svoj radni vek na teretnoj vuči.
Muzejski eksponat u Zrenjaninu.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Foto: Ivan Rodić

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 03 Apr 2019 00:57
od Ivan_Vozoljubitelj
Parna lokomotiva uzanog koloseka JDŽ-ЈДЖ 83-173.
Proizvođač: Đuro Đaković, Yugoslavia
Godina proizvodnje: 1949.
Tip: D1
- sa zasebnim tenderom
-400 KS, maksimalna brzina 60 km/h
-prečnik točkova: 900/650mm
-zapremina tendera 7m3 vode, 3.5t uglja, težina u službi 36 t
-raspored osovina 0-4-1
"Djuro Djakovic" Slavonski Brod je sve lokomotive isporucio nakon II.sv.rata, tačnije 1948 i 1949 20 komada.
Do danas je sačuvano par komada lokomotiva ove serije.
Lokomotiva je bila u službi u Zaječaru, Bijeljini…Jedno vreme je kao muzejski eksponat bila u Muzeju uzanih pruga u Požegi, a zatim je prebačena na Šargansku osmicu za vuču turističkog voza Nostalgija.
Šargan Vitasi, 2018.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 03 Apr 2019 00:58
od Ivan_Vozoljubitelj
.
Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 03 Apr 2019 00:59
od Ivan_Vozoljubitelj
.
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
foto: Ivan Rodić

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 03 Apr 2019 01:04
od Ivan_Vozoljubitelj
Još jedna šarganska garavuša...
JDŽ 83-052

Slika

Slika
foto: Ivan Rodić

Re: Parne lokomotive

PostPoslato: 03 Apr 2019 22:15
od Stajs
Lok. 83-182 , Lajkovac, 2.4.2019. godine ...
Slika
Fotografija : Velimir Jagodic