1. TGV, FrancuskaFrancuski osećaj za stil preko ove kompanije prenet je i na železničko putovanje što je jasno i iz samog naziva, jer je TGV skraćenica za 'train grande vitesse' ili vozove velike brzine. Brzina od 300 kilometara na sat za ove vozove ne predstavlja nikakav problem, a prosečno sa putnicima na sat prevale oko 250 kilometara. Zbog takvih brzina, najpogodniji su za duže ture.
2. JR Group, JapanJapanska železnička korporacija, sastavljena od više regionalnih kompanija, brzinu od 200 kilometara na sat srušila je još daleke 1964. kada se većini sveta to činilo kao nedostižna naučna fantastika.
Od tada je podstakla mnoštvo imitatora i do danas ostala jedna od tehnički najnaprednijih, najpouzdanijih i najbržih. Iako putnici nisu prisustvovali probnim vožnjama na kojima je dostignuta brzina od preko 500 kilometara na sat, 300 na sat i više je nego dovoljno i za one kojima se jako žuri. Kao jedna od najzanimljivijih ruta preporučuje se ona od Tokija do Osake.
3. Eurostar, Velika Britanija i FrancuskaJedini evropski voz koji između dve države vozi tunelom ispod mora. Reč je o vezi između Velike Britanije i Francuske, koje dele i vlasništvo nad kompanijom čiji vozovi brzinom ne zaostaju ni za najkvalitetnijom konkurencijom. Budući da vozi ispod tunela Lamanš, putnicima se savetuje da se njime odvezu od istorijskog londonskog St. Pankras do središta Pariza.